Kızlar 38+0 ım dün karnımdan ve belimden beni rahatsız etmeyen kucuk kucuk sancılar geldi.Bunlar ne ki birden bir mide bulantısı malum bayram her gören birsey ikram etti ondan dedim.dün aksam saat 7 den beri çok daha kötü oldum.Dayanıklıyımdır kendimi 12 e kadar tuttum agrı degıl beni mahveden mide bulantısı.Afedersiniz saat 12 de istifra ettim ve titremeye basladım eşime artık dayanamadığımı soyledım hemen acile geldik nst baglandı sonuçları paylaşacagım.Bana yardım edecek biri var mı suan sabah oldu hastaneden donduk hala minik minik agrı ve mide bulantısı malesef ilaç verdi doktor o bile işe yaramıyor bu arada alttan muayene ettıler 1 cm bile olmayan açıklık ve hafif sancı cıktı. dünden beri kusa kusa yoruldum