29+2 ve kilo artışım çok fazla benim de. Ödem de çok var. Ayaklarım ellerim balon gibi oldu desem yeridir. Ben ne yaptıysam geçiremiyorum o yüzden onları kabul ettim ve rahatladım 😄 Arada masaj yaptırıyorum ama masaj yapılırken de acıyor. Yürüyüş su bunlar hiç azaltmıyor açıkçası