Kızlar herkese Hayırlı bayramlar öncelikle 💝 39.haftamızın içindeyiz ama bende hiçbir belirti yok doğuma dair. Haftaya mutlaka görüşelim dedi doktorumuz. Kendisi 40ın dolmasını bekliyormuş, 41.haftayı da gebeleri isterse sık kontrollerle bekletebilirmiş. Benim de pek 40 haftayı geçiresim yok açıkçası geç doğuma giriyor ve sonra farklı şeylere sebep olmasından endişeliyim. Kuzenim epilepsi hastasıydı, tedavi eden doktor geç doğum da sebep olmuş olabilir demişti (Özel ve iyi bir doktor). Siz neler yaptınız ya da yapmayı düşünüyorsunuz? Çevrenizde var mı bu tür geç doğum yapan? Gerçi hâlâ her an doğum olabilir beklemedeyiz 😄