Kizlarrrrrr 34 haftalığız 1 haftada önden gidiyor . Bugün ilk defa akşam aşırı kendimi kötü hissettim hafif midem bulanıyor gibi oldu o geçti biraz uyuyup dedim yatakta sağdan sola döndükçe karnimin ici ağrımaya başladı zar zor uyuudum ama geri uyandım karnimin içinde değişik bi ağrı var karnımin ust taraf sertleşyor nefes bile alamıyorum sizde de var mı niye olur böyle yaaaa offff