Sumeyyenur1 canim acil yazmışsın es geçemedim ben 16.haftadayim ne olduğunu çok iyi bilirim yaşayan anlar ancak 4.ayda geçer dediler 14.haftadan beri hergun umutla uyanıyorum ama yok gecmio burada sordum bende prilam vermişti Dr kullanmıodum ilaç sevemdigim için ama o bi nebze olsun iyi geldi bana agzmida bi tat vardı o geçti ya ilaçtan ya azalarak gidecek ama hiç gidecek gibi değil bulantı koku hala devam edio son haftalarda bulantı başlamasını ilk defa duyuyorum beyaz leblebi yeşil elma bana çok iyi gelio kuru ekmek yedim ilk zamanlar hicbisiy yiyemiyodum yemek yapamiodum herkes kokuo hersey kokuo hala.Hamileliğin en zor evresi bulantı bayramdan sonra geçmezse prilam yazdır doktoruna zaten az kalmış umarım devam etmez