sedanurbelik Kızlar 8. haftaya girişle beraber kusmalar başladı son çare olarak doktor zofran diye bir ilaç verdi ama son çare kusunca kullan dedi aranızda kullanan var mıı
ruya-s sedanurbelik ben 28. haftadayım ama ben kullandım zoferdi muadili ama o bile etki etmiyordu önce prilam kullan dedi etki etmezse zofer dedi ikisi de o haftalar da işe yaramadı
Nur_50 sedanurbelik 8+4 çok şükür mide bulantım hiç yok sadece aşırı koku hassasiyetim var herşey kokuyor geliyor meyve suyunda balık kokusu 🤣 et doğarken çok kötü koktu 🤣 tiksiniyorum nedense çok çabuk
sedanurbelik ruya-s prillamda kullanıyorum sabah akşam 1 tane olacak şekilde şimdi dozunu arttırdı akşam 2 sabah 1 olarak iç dedi
Duygu_nur52 Muadile kullanıyorum 2 günde bi tane içiyorum iyi geliyor ama eskisi gibi kusmuyorum su içinde bile midem bulanıyordu yemek yiyemiyordum Şuan iyiyim Rabbime şükürler olsun
sedanurbelik Duygu_nur52 zorfanın yan etkilerini okuyunca (yarık dudak ve damak gibi) korktum açıkçası ilacın ismimi muadile?