5.gafta da keseyi gördüm sadece 7 temmuz da gidicem çok fazla Bir belirtim yok ara sıra belim ve karnım ağrıyor akıntım çok oluyor çamaşırimda ıslaklık hissedince değiştiriyorum hemen. Umarım her şey yolundadır sağ salim görmek nasip olur ultrason da 🙏🤲 2.hamileligim 3 yaşında bir çocuğum var erkek