NurhayatAsel Kızlar 36. Haftada nst de sancılarım çıktığı için acil sezeryana aldılar çok şükür bebeğinde benimde sağlık durumumuz iyi fakat bebeğim 2400 kg doğdu çok üzülüyorum toparlaması için ne yapmalıyım
Zehra_25x NurhayatAsel sütün geliyorsa bol bol emzir cnm bnmde erkn dogm riskm var 35+4 oldk ciger gelistrci faln yapldi saglikli olsn kilosu onemli degl cnm sonrasinda kilo aliyorlar.
Senazg NurhayatAsel gözünüz aydon Allah analı babalı büyütsün canım bol bol sürekli emzir ve sürekli hoşaf iç yeşil soğanda yersen sütün yarar kilo olur bebişine üzülme bir de sakın
Allahkahretmesin1 NurhayatAsel 36+4 de doğum yaptım 2700 doğdu minicikti 6 günlük olduk 6 günde bile toparladı kendini biraz da olsa bol bol emzir
babyasyanil Bol bol emzir canım benimde 2400 doğdu miniğim 36+1 de az bi sarılık oldu mama takviyesine başladık. Kücük bebekler dahs kolay toparlar derler
Zehra_25x NurhayatAsel emme refleksi tam gelismemistr ondn oluyorms kasikla vermeyi denedinmi cnm ins icer ya
NurhayatAsel babyasyanil haha inşallah benimde senin gibi zaferlerim olur Allahtan hep uysal bebeğim olsun istdim işin bu tarafını hesaba katmamıştım😀😀