Selida bende de ultrasonda göründü ve ölene dek benle kalacağını söyledi geçici değil kalıcıymış. regl döngüm en fazla 35. gün gelmiştir. O da gecikme bile sayılmıyormuş dedi doktor. İlk öğrendiğimde o kadar araştırdım ki hamilelik falan zor oluyormuş polikistik over olanlarda. Doktora sordum belirtilerini bile taşımıyorsun reglin düzenli kilon yok, sivilcen, kılın tüyün yok dedi o yüzden endişe etmiyorum. Spor ile etkilelerini azaltabilirsin diyorlar hep