Gebeliğin ilk haftalarında idrar yolu enfeksiyonu olup urocare 1 şaşe kullanan varmı acaba.
Veybil ben ayda bir kullanıyorum başından beri tekrarlıyor enfeksiyon
Yani o ilaç gebelikte kullanılabilir dimi sıkıntı olmaz