Aysnr60 İyi geceler kızlar 35+1 hamileyim hafif mide bulantısı ve karın ağrım var adet sancısı gibi tam olarak aranızda bu şikayetleri yaşayan oldu mu bu haftalarda normal mi sizce ?
Hatiiceuucar Aysnr60 35+3 üm dünden beri ara ara regl sancısı giriyor kaç kez dışa girdim bilmiyorum biraz hafifliyor sonra tekrar başlıyor
NurhayatAsel Canım seni tedirgin etmek istemem fakat bende aynı şikayetle doktora gittim nst de sancılarım çıkınca acil olarak sezeryana aldılar ben 36+1 haftalıktım
Aysnr60 NurhayatAsel gerçekten mi 😳 ilk defa oldu ama böyle bi durum gündüz gayet iyiydim 1 saat içinde oldu ne olduysa bebeğin hareketleri de kuvvetlendi sanki
12457 Aysnr60 şuanda 2 saattir benimde böbrek altımda bir ağrım var 35+4 hamileyim yalancı sancı mı normal mi anlayamadım aralıksız bir ağrı ne yapmalıyım acaba nefes bile alırjen ağrıyor
NurhayatAsel Aysnr60 çok afedersin bende ishalde vardı mide bulantısı +kusma bunlar bi belirti olabilir bende en kısa zamanda doktor muaynesine git bi nst çektir orda belli olur zaten
Aysnr60 12457 bende anlayamadım affedersin ishalde var bende duş almayı deneyeceğim umarım iyi gelir sende ılk duş almayı dene istersen canım
Aysnr60 NurhayatAsel tamam canım çok teşekkür ederim önerilerin için. Bu arada Allah analı babalı büyütsün bebişini gözünüz aydın😊
Aysnr60 r10b bende duşa girdikten sonra rahatladım ilginç gerçekten bundan sonra böyle bi süreç bekliyor bizi demekki 😀