Kızlar aranızda göbek fıtığı olan var mi 2.gebeliğim ilk gebelikte yoktu göbek fotosu falan ilk kez duyuyorum görüntüsü çok kötü duruyor dışarı çıkmış bir vaziyette göbek deliğinin iki ağrı doktora gittim ikisi de göbek fıtığı dedi kendi gittiğim doktor doğumdan sonra genelde geçiyor ama geçmezse ameliyat dedi çok da önemli bir şey değil dedi ama şaşırdım bende değişik geldi