Minikpopo Ben buraya klişe bir giriş yapmak istiyorum kızlar ☺️ Hep hayal etmiştim buraya doğum hikayemi yazmayı. Tüp bebek tedavisiyle gebe kalıp 38.haftayı tamamladığımız gün bugündü. Doktorumuz 26 kasım demişti ben de 24 kasım benim doğum günüm kızım da o gün doğsun demiştim 🙏🏻 Ve öyle de oldu. Bugün sabah 8de hastaneye giriş yaptık ve heyecandan ne yaptığımı bilmediğim gözümün kimseyi görmediği bir halde tabi.. Hiç doğuracak gibi de bir halim yoktu. Hiç hazır değildim sanki yıllardır hayalini kurduğum an bu değilmiş gibi kaskatı kesilmiştim. Doğum fotoğrafçısı falan foto çekimleri derken ameliyathaneye giriş yaptım. Eşimle el ele girdik ve o kapıda kaldı ☹️ İçeri girdim herkeste bir sakinlik falan herşey normal ama ben bayılacam sanki. Neyse insanlara soru soruyorum falan spinal anestezi yapıldı. Bir sıcaklık geldi ve batikonlamaya başladılar. Sonra doktorum geldi. Sohbet muhabbet derken başladınız mı dedim yok henüz çocuğu çeviriyoruz soğum pozisyonuna falan dediler dedim kandırmayın beni zaten doğum pozisyonu almıştı benim kızım 🤣 sonra bi baktım doktorum bak bak ne var burda diyince kafamı kaldırmamla mucizemi görmem bir oldu. Orda başladı feryatlarım. Nasıl inletiyorum anneemm kurban oluruuummm !! Bu benim mi doktor beeyy ?? Nasıl annelik yapıcam ben layık olabilecek miyim ?? Derken doktorum devam ediyo tabi bi yandan da tabi ki senin diyo çok iyi bir anne olucaksın falan diyo. Derken kızımı giyindirip getirdiler yanıma pamuk evladım geldi gözleri yaşlı 😢 Yine çıldırdım ben !! Tabi bu arada doğum da baya atraksiyonlu geçti tansiyonum bi indi bi çıktı nabzım yükseldi midem bulandı aşırı titreme oldu falan iğne üstüne iğne.. Velhasıl kelam a dostlar. Rabbim herkese nasip etsin inşallah. Bizlere dua edin biz de sizlere dua edicez inşallah teyzoşlar 🤲🏻❤️ Allaha emanet olun dualarımız birbirimize olsun inşallah ✋🏻❤️❤️❤️
Zeycen Minikpopo çook vmiş olsun sağlıkla büyüt ne güzel sen kucağına almışsın darısı bize olsun inşsllah. Merak ettiğim titreme felan demişsin nasıl bi tireme😳çocuk çıkarkenmi düştü tansiyon yoksa çıktıktan sonramı
Minikpopo Deletedmom15257 Nerm7n Sedaince Btugl Prensesim77 YagizAsyaMom Sedahoca Mervekaya Naz1905 Yildizim kızlar çok teşekkür ederim hepinizden allah razı olsun darısı sizlere olsun inşallah allaha emanet olun ❤️🙏🏻
Minikpopo Zeycen sanırım heyecandan canım bilmiyorum resmen Zangır zangır titreme tuttu. Tansiyon ilk başta yüksekti bi iğne yaptı birden düştü o da midemi bulandırdı falan canım ama korkacak hiçbişey yok inan ki ben doğurduysam herkes doğurur bence ☺️🙏🏻
YagizAsyaMom Minikpopo maşallah böyle güzel doğumlar okuyunca içim açılıyor 🙆♀️ bizlere de nasip olsun
Cemreemine Minikpopo gozun aydin canim Rabbim uzun omurler versin nasil gecti ameliyatin suan iyimisin biraz bahsedermisin bebde sezeryan olucamda😊
Minikpopo Cemreemine şu an iyiyim canım sadece ameliyattan sonra gaz sıkıntısı çektim başka hiçbir problemim olmadı hamdolsun. Ve şu an saat 4 ben yatmıyorum geziyorum. Gerçekten sürekli yürümek çok önemli bunu mutlaka yapın asla yatmayın. Sütüm de geliyo allaha şükürler olsun dediğim gibi tek sıkıntım gaz sancısı 😩
Zeycen Minikpopo maşallah canım. Bundan sonrasında da her şey yolunda gitsin inşallah. Seve koklaya büyüt bebeşi😊
Zeynep6019 Zeycen Medine05yasar bir de hangi şehir hangi hastanede doğum yaptınız bebek nerede kuvezde kaldı
Cemreemine Minikpopo simdi nasilsin tatlim daha iyi misin gaz sorunu cok kotuymus ya insaAllah onu da hemen atlatirsin bisry sorucam sana 22haftada detayli uktrasona giriyosun ya bebek onunla aynimi diguyi yani degisme olmus mu 😊
Minikpopo Cemreemine tatlım ben bu mesaja cevap yazmıştım ama internet problem olmuş herhalde şimdi farkettim yorum gelmemiş. Ben detaylı ultrasona girmedim canım ama ultrasonla hiçbir benzerlik yok. Sadece en son bitane siyah beyaz var foto ona birazcık benziyo ama zaten o ilk şişliği attıktan sonra bişeye benziyo ilk başta hiçbişeye benzemiyo 🤣