Mavilisa Mnergn ay siz yazınca merak ettim baktım internetten 😅 bende yaptım olumlama, niyet hep Rabbıme yönelik zaten ☺️ hayırlısı olsun, Rabbım saglicakla huzurla kucağınizada nasıl etsin Rabbım 🥰
Liya98 Aysnr11 canim seni üzmek istemem ama bu teste güvenme benim gecen ay bi kac kez bundan daha net cikti ama adet gördüm
Aysnr11 Liya98 Zaten alıştım negatif görmeye o yüzden hiç bir teste güvenmiyorum kan en iyi sonuç bakalım hayırlısı olsun inşallah 😇
Liya98 Mnergn aklıma geldikce söyliyorum ama hicde hamilelik hissi yok cok degişik bu ay sadece karnım agrıyor
Mnergn Liya98 belki diğer aylarda olur. Benim de karnım çok ağrıyordu hatta regl den 6 gün önce erken gebelik testi yaptım negatif çıkmıştı. Ama reglim gecikti inanmadım. Normal test yaptım ve pozitif çıktı.
HaticeNur16 Liya98 benimde bugün çoğaldı karın ağrım hatta sol bacağıma vuruyor ama hiç hamileymişim gibi gelmiyor testler negatif çıkmıştı bat 7 temmuz 6 gün kala yapmıştım bidaha yapmadım bekliyorum ama umudum yok
Liya98 HaticeNur16 umudunu kaybetme canım biraz daha bekle belki cıka bilir gec dölenme olabilir benimde bugun krem gibi akıntım geldi beyaz karnım agrıyor anlamdım neden
HaticeNur16 Liya98 benimde çamaşırım ıslanıyor akıntıyı pek takip edemiyorum inşallah hamileyizdir canım bu rahatsızlıkların sebebi miniklerimizdir 🌸
gulle1221 Liya98 benim test negatif çıkti 10 gündür adet görmedim bugün kan verdim yarın çıkacak o kdr umutluyum göğüslerimde hassasiyet, kokuya karşı hassasiyet ve kasık ağrısı war adet olacak gibiyim sanki