Liya98 adetimin 18 Haziran da başlaması gerekiyordu. Ovülasyonun yüksek olduğu günleri değerlendirdik ama adetim gecikince test yaptım iki kez negatif çıktı. Bulantım var biraz birkaç gündür ama sanırım psikolojik inşallah yakın zamanda güzel haber alıp sizinle de paylaşmak nasip olur. Mübarek günler yüzü suyu hürmetine inşallah isteyen herkese nasip olur🤲🏻