Kızlar son adet tarihim 23 mayıs bugün keseyi gördük çok şükür 3kaybim var kan pıhtılaşmasi ckti hoca iğne verdi keseyi görünce bu şekilde sağlıkla ilerledimi gebeliğiniz benim gibi olup iğne kullanırken neler yaptınız 6 yasinda oğlum var onunla bile zor ilgileniyom doktor yorma ddi ne yapcagimi şaşırdım..