Elifkodalogluuu Arkadaşlar günlerdir geçmeyen baş ağrısı yaşıyorum ve ayağa kalktığımda birden sanki başıma bıçak saplanır gibi bir ağrı hissediyorum ilaç içemiyorum yaşayan varsa nasıl geçirdiğini söyleyebilir mi
Deletedmom_103 Elifkodalogluuu karanlık bana iyi geliyordu. Ve uzun süre telefona vs bakmadım göz alabilen şeylere yani
Heqiw Elifkodalogluuu gebeligin12 haftasindan 20 haftasina flan kadar bende cekdim o agrilari..Bende tansiyon dusuyordu bunla beraber.serbet iciyordum yardimci oluyordu..yada uzan.uyumaya calis.Acidan kivrana kivrana dozuyordum.Ilac icmedim hic.
Eylulmom Elifkodalogluuu tansiyon yüksekliği de baş ağrısı yapar canım tansiyonunu ölçtür bence bir eczane de falan
Susamtanesi-01 Tansiyon düşüklüğünden dolayı oluyor bence birde başınızı sıcak tutmayı deneyin fön ile deneyin geccegine eminim
Medine_yasar05 Elifkodalogluuu tansiyonunu ölçtür ben kendim den biliyorum benimki yüksek ilaç kullanıyorum 33 haftalık hamileyim