57-49 ay inşallah 🙏🏼 ben devlette normal aşılama oldum ama bu sefer ilk aşılamamdaki gibi değildi ilk aşılamada işlem 2 saniye sürdü hiç zorlanmadılae. Bu sefer yumurtalığa ulaşana kadar biraz zorlandılar ek bir şeyle destekleyip öyle ulaşabildiler yumurtalığa, sonrasında ertesi gün kahve rengi akıntı bile gelmişti ama internette okuduğumda normal olduğu yazıyordu. İnşallah tutmuştur bu da tutmazsa 3. Kez deneyip sonrasında tüp bebeğe geçmeyi düşünüyorum