tilbis kızlar sancı degil ama alt karnımda rahime doğru baskı ve ağrı hissediyorum bu durumu yaşayan var mi korkmali.miyim acil gitmeli miyim yoksa normal bi durum mu
Slmzrbse Yalancı sancı olabilir tatlım panikleme ama dayanamayacagin kadar siddetliyse sabah bı doktora git istersen . 28+1 bende de oluyor ve genelde idrara çıkınca rahatlıyorum
Aybeniz bende aynı haftadaym aynı seklde cok asagı baskı oluyo hatta yürüyemiyorm bile sanrm bu haftalarda norml bebek büyüdüğü için😑