Carpediem2 Hanımlar araştırma hastanelerinde normal doğuma kaç kişi giriyor acaba? Çok kalabalık oluyor mu, Tıp öğrencileri falan giriyor mu? Bilgisi olan aydınlatırsa çok sevinirim. 🙏