cevriye35_ Kızlar 25 haftalığız 2 3 seferdir uykumdan uyanıyorum sanırım magnezyum eksikliği falan demişler ama kan degerlerimde bisey cikmadi dr bisey vermedi siz de bu agrilari cekiyor musunuz cozumu varmi kullandiginiz bisey falan ?
Deryaa00 cevriye35_ bende de o ağrılar var kaç defa uykudan uyanıp masaj yapıyorum öyle geçiyor ayrıca ayaklarımda çok ağrıyor magnezyum kullanıyorum bende birazda olsa hafifletiyor