Elif2796 Merhaba 32 1 hafta gebeyim bu gün bayram için alışverişe çıktık zaten araba tutar beni normalde ama gebelikte daha hassasimb bu gün çok kötü oldum kusarken kan geldi bi sikinti olur mu?
Aysukuzey06 Elif2796 benimde hamileligimin ilk zamanlari fazla kusmaktan kan geliyordu zorlanmistir bogaz tahtis oldugu icin kan gelmistir
Medine_yasar05 Elif2796 benimde 32 haftalıkken öyle olduydu cnm benim bir avuç dolusu kadar kan geldi hemen acile gittik eşimle tahlil yaptılar birşey çıkmadı 3 saat sonra tekrar kan tahlili yapmalıyız dedi bende çok yorulup yiprandigim için imza atıp çıktım