UmutveAnnesii Kızlarr dün doğum yaptım Bugun eve çıktık ama istanbul çok sıcak, siz nasıl giydiriyorsunuz? Şuan uzun kol ayaklı tulum altında kısa kol zıbın, ayağında çorap üstünde ince penye battaniye var üşür mü terler mi sizce?
Aysukuzey06 UmutveAnnesii 20 gün önce dogum yaptim askili atlet ustune bazen ayakli bazen ayaksiz tulum baskada bisey giydirmiyorum cok sicak hafif eserse yada sogursa ustune normal hirka yada atleti uzun kollu giydiriyorum
beyzacmvrc UmutveAnnesii İstanbuldayim bebeğim bugün 28 günlük olucak. Ben hala uzun giydiriyorum Patikli tulum giydirirsem çorap giydirmiyorm alt üst takımlar da patiksiz tulumda çorap giydiriyorum İçine de kısa kol veya sıfır kol Çıtçıtlı. Üstüne ince muslin. Bnde ilk doğduğunda senin gibi giydiriyorfum. Şimdi kısa kolluya geçmek istiyorum ama beklim diyorm 40 ina kadar falan
casper12 UmutveAnnesii bende şuan o şekılde giydiriyorum kanı canı ne vala az üstünü degistirdimmi bile eli ayagı burnu soguk oluyo hapşuruyor.hatta ben üstüne ince bi battaniye atıyorum
cauuv1 Terler. Sen suan nasıl giyiniyosan bebegini bi kat kalın giydir yeterli. Ben 11 gün önce dogum yaptım evdeyken kısa kollu zıbın ve çorap giydiriyorum sadece. Üstünü sadece uyurken örtüyorum. Dısarı cıkıyoruz cıkarken de uzun kollu tulum şapka çorap ve ince battaniye sadece
babyasyanil Doktorum oda sıcaklıgı en az 24 derece olmalı dedi diğer türlü bebek mayışır uyanmazmış. 23 haziranda doğum yaptım bende. Kısa kol zıbın ayaklarda çorap elde eldiven giydiriyorum sabahları. Uyurkende ayaklı pijama giydiriyorum üstüne müslin örtüyorum. Evimiz aşırı sıcak 27 derece görüyor biz duramıyosak o hiç duramaz kuzucumm
mnli UmutveAnnesii daha yeni doğmuş giydirdikleriniz iyi bence sadece çorabı çıkarıp battaniyeyi en ince müslinle değiştirebilirsiniz 15-20 gün sonra kısa kola geçersiniz
UmutveAnnesii mnli şuan kısa kollu zıbın üstünde uzun kol takım altında patikli alt var üstü açık yeterlimi 🥹
CeydaST UmutveAnnesii örtme üstünü kuzum isilik döküyorlar ben uzun kollu zıbın altına çorap ve alt giydiriyorum. İlk ben de üşür diye sıkı giydirdim döktü vücudu hep
Ozge-Ka UmutveAnnesii isilik olur. Benim bebeğim 54 günlük ben sadece çıtçıtlı bady giydiriyorum bu şekilde bile isilik oluyor. Sizde bady üstüne bi alt pijama giydirebilirsiniz bence en fazla.
mnli UmutveAnnesii evet çocuk doktorum şöyle demişti sende ne varsa +1 sen şuan kısa kollu ise ona kısa kollu üstüne uzun kollu bir de daha dün doğmuş hemen kısa kollu ile bence üşür gireceği ortamı soğutma imkanınız varsa 21 derecede olsun demişti benim doktor 21-22 de ben kendim üşüyorum 24 ideal oluyor bence. Burnu ve ensesinden anlayabilirsiniz bebeğin üşüyüp üşümediğini
Sena-cy00 22 gün önce doğum yaptım.. Askılı çıtçıtlı atlet (zıbın) giydiriyorum üstüne de İnce uzun kollu alt üst takım giydiriyorum takımı kendinden patikli zaten ama üstüne ayağına bir kat daha çorap giydiriyorum. Ellerine eldiven giydiriyorum.. Üstüne de havalar sıcakken ince battaniye soğukken veya serinken ince battaniye üstüne yarım karnını örtecek şekilde kalın battaniye örtüyorum.. Ama 40′ı çıkınca nasipse iyice sıcaklarda ev içinde kısa kolluya geçelim istiyorum..
Mrvctn UmutveAnnesii biz 17 günlüğüz, ilk 10 gün uzun kollu zıbın üzerine alt üst Takım giydirdim. 7 gündür de sıfır kollu zıbın üzerine alt üst Takım giydiriyorum , bazen de uzun kollu zıbın altına sadece patikli alt. Uyuduğunda da çok ince olmayan müslin örtüyorum sadece
Tbayram UmutveAnnesii Kızım martın 28 inde doğdu ve askılı zıbın, uzun kollu çoraplı takım giydiriyordum sadece. Bide yatım kundak yapınca hiç üşütmeden bugünlere geldik şapka da takmadım eldivende. Ve şuan sıcak sevmiyor ben çok kat kat giydirip kışa hazırlıksız girsin istemedim. İyi de oldu şuan kısa kollu şort bir takım var üstünde çorap vs yok. İçerisi 27 derecenin üstünde dışarısı daha da fazla. Sizin ki de üşümez aksına terleyip hasta olabilir.