Tuba4629 Hanimlar 10+3 haftalık gebeyim lekelenmem olduğu için proluton iğne ve progestan hapı fitil olarak kullanıyorum, Daha önce ağızdan alıyordum ama midemi çok bulandırdığı için doktorum fitil olarakta alabilirsin dedi, o şekile geçtikte sonra bazen az biraz su şeklinde akıntı gelip hapın çoğu akıyor , su şeklinde akıntı olmasıni çözemedim sizde de oluyor muydu, çok değil ama az oluyor hapın geri kalan kısmı geliyor sonra
Omernur Tuba4629 24 haftaligim prulotonu hala kullaniorum progestani da 15 haftaya kadr fitil olarak kullandm idrarda tortu seklinde de gelir akinti da geri gelio gibi de olur dr normal demisti
Neylin Tuba4629 bende fitil olarak kullanmıştım.bu durumu yaşamamak için uzanmadan önce yerleştirip uzanıp ayaklarımı kaldırıyordum o zaman uzun süre içeride kalmış oluyordu.ama yinede sabah bile kalksan illa ki bir miktar akıntı oluyor
Zeliha66 Tuba4629 ilk baslarda cok su gibi akintı oluyo ya bende cok korkmustum taa pijamama bile geciyodu dr ye sordum normal dedi
Kmlc O ilacı kullanan herkeste aynı problem sanırım. Bende de oluyor ama sıkıntı yok merak etmeyin dr um fazla zorlamadan itmemi söyledi.buna rağmen çıkıyorsa vücut ihtiyacı kadar alırmış o yüzden dedi
Tuba4629 Kmlc hapın geri gelmesinden hariç su gibi bi akıntı da geliyor muydu peki bu normal miymiş , endişe edemeden duramıyor insan ya
Tuba4629 Omernur İnşallah bi sıkıntı olmadan sağlıklı sıhhatli kucağımıza alırız hepimizde bebişlermizi ya 🤲🏻
Kmlc Tuba4629 evet canım genelde ilk sıvı su geliyor sonra ilaç hiç kafana takma rahat ol 😊 sadece dediğim gibi ilacı yeteri kadar ittiğinden emin ol ne zorla ne de ucunda bırak
Pszge Bende öyle oldu üç gün üst üste dr a gittim ilaç olabilir dedi ama dokuzuncu haftadan sonra nasıl olur bilmiyorum 8. Haftamdaydım ozaman dr daha yeni su oluşumu oluyor dedi erken demişti sıvı gelmesi için