Selin356 dışta evt çok kötü ya tuvalete çıkamıyorsun çıksan canın yanıyor oturamıyorsun kendi kendine yavaş yavaş ağrısı geçiyor ama tam olarak bitmiş sayılmıyor bunun için doktor fitil krem veriyor ben kullanmadım ama onun dışında zeytinyağı sürülebilir ve kan ilaci muz gibi kabızlık yapan en önemli besinler daha da zorluyor o yüzden dengeli yemek lazim