merv0384 canım o iki haftada bir çağırıyor diye gitmenize gerek yokki. İlk haftalar iki haftada bir çağırıyolar 10 haftadan sonra aralıklar artıyor. Senin haftanda ayda bir çağırmaları lazım bir sıkıntı yoksa. Bence para koparmak için. Madem öyle 10 günde bir çağırsın kontrol hakkınızdan gitsin paranız gitmesin. Bence değiştirin hastanenizi.