Kızlar 24 haziran cumartesi sezaryen oldum bugün 4. Gün ama dikiş yerlerindeki yanma geçmedi. Su geçirmez bandı doktor çıkarmadı bayramdan sonra çıkacak dedi ama sanki sıcaktan terliyor ve yaraya tuz basar gibi dikisin başı ve sonu yanıyor. Özellikle oturup kalkarken ilk adımlarımı atarken oluyor perişan oldum. Yakın zamanda sezaryen olanlar bu yanma ne kadar sürüyor?