umutlubianneadayi Kızlar regle 10 gün var bu ay femara kullanmıştım ama hiç umudum yok gebeliğin olacağına dair çünkü geçen ay çok umutluydum çok belirtim vardı adet olunca çok üzüldüm ama şimdi hiçbir belirtim yok ne zaman test yapmalıyım
Zulalg umutlubianneadayi regl zamanını geçir 1 hafta 10 gün sonra yap istersen yani regl 10 gün sonraysa şuandan itibaren 20 gün sonraya tekabül ediyor
umutlubianneadayi Doğru söylüyorsunuz adetim günü gününe oluyo zaten boşuna umutlanmamis olurum en azından