Babalar gününde ikinci kez anne olacağımı öğrenmiştim ve içimi biraz heyecan biraz da korku kaplamıştı, çünkü 9.5 aylık bir bebeğim var 🥰 ilk gebeliğimdeki gibi çok heyecanlı olmam diyordum, eşimle beraber bebeğin kalp atışlarını duyalım istediğim için beta baktırdıktan sonra ultrason muayenesine bile gitmemiştim. Bu sabah eşimle ve oğlumuzla birlikte doktorumuzun yolunu tuttuk ve kapıda muayene sırasını beklerken öyle heyecanlandım ki anlatamam 😍 sanırım bu duyguyu bin kere yaşasam bininde de aynı heyecanla bekleyeceğim minik bebeğimi 🥰 sağlıkla gel canımın içi, annen baban ve abin seni çoookkk seviyor ❤️