Kayınvalidem içten cam silerken sandalye altından kaymış düştü küçük görümcem birden anne diye bağırdı eşime abi koş anne aşağı düştü falan dedi benim frenler orada koptu çok korktum bir yandan eşim neredeyse balkondan atliyordu bir yandan görümcem bağırıyor çok panikledim o sıra baktım kayınvalidem çok şükür aşağı değil de içeride sandalye altından kaymış düşmüş kova falanda hep sırtına batmış kırılmış kayınvalidemi öyle görünce daha da panikledim çok şükür şimdi durumu iyi ama bebeğimin hareketlerini 3 4 saattir hissetmiyorum ve karnım taş gibi çok ağırıyor geçer mi bu durum yoksa bende bı acile falan gitmeli miyim 23 haftalık bu arada