Feyzafeyza123 bende 39+2yim. Bi an yaziyi ben yazdım sandim abdbabf
Bende ayni vaktini kendi belirlesin diye erteledim sezeryan gununu..
Ama dun gece nisan geldi hic bisey yok diye diye nazar ettim :) simdi bekliyorum , benim 3 unde dogumum olcak beklerse bebek ,sizi kontol olcakk hayirlisi olsun su pazartesiye kadar bi dayansaydikkk behh