dilanklnc1717 Kızlar 18 haftalık hamileyim ve baş ağrım var sizde de oluyomu veya bi bilginiz varmi kansızlık da var omu yapıyo acaba 😞
Melal dilanklnc1717 canım baş ağrısının bir çok sebebi olabilir hamile değilken hiç mi başın ağırmazdı panik yapcak bişey yok hormonlardan da ağırabilir
Ebrugll dilanklnc1717 bende öyleydim cnm çok yüksek kanımda enfeksiyon çıktı sürekli ağrıyorsa ihmal etme derim
dilanklnc1717 Melal teşekkür ederim canım ister istemez panik oluyorum tabi nerdeyse hergun yaşıyorum
dilanklnc1717 Ebrugll Ebrugll geçen gün sağlık ocağında rutin kontrolüm oldu kan verdim sadece kansızlık var dedi ama yinede görünmekte fayda var teşekkür ederim ☺️