Bsrozby
Ben 38. Haftadayım ve bu ikinci kez ters dönüşü önce ters dönmüştü 34 haftalıkken sonra 36 da düzeldi 37 de tekrar gittiğimizde makat gelişli olduğunu söyledi doktorum ilk bebeğim normal doğum ve bunda suyum da fazla sezaryen olmak istemiyorum dönebilir dedi doktor en geç Temmuz un 10 a kadar bekleyelim dedi olmazsa sezaryan inşallah döner 2 yaşında oğlum var ameliyatlı olursam cok zor geçer bana da duanda yer ver lütfen canım inşallah seninki de döner