Menese Selam kızlar bugün 37+2 yim bebeğim ters yani yan duruyor biraz minyonum ve iç karnım dar olduğu için dönmez bu saatten sonra dedi doktor. 7 temmuz a sezeryan günü aldık. Ama bugün aşırı tuvalete çıktım ve nerdeyse 8 tane çamaşır değiştirdim. Acaba farketmeden kaçırıyor muyum yoksa yavaş yavaş suyum mu geliyor. Çünkü su herkezde bi anda gelmiyormuş doktorum da bayram iznine çıktı o yüzden korkuyorum 🫤
Sevval0308 Menese 38+2 yiz 36+6 dan bu yana günde kaç iccamasiri değiştiriyorum bilmiyorum lakin su değil her kontrolümde bunu teyit ettirdim çok şükür hep idrar çünkü bebiş mesaneye baskı yapıyor her hareket ettiğinde :) yine de. Kendinizden şüphe ediyorsanız acile gidip gorunmelisiniz
zeynozey Menese ebem şöyle tavsiye verdi bana, wc ye git güzelce idrarını boşalt kurula, peçete koy iççamaşırına ve ıkın, eğer peçete ıslanıyorsa suyun sızıyor’ demektir demişti. Deneyebilirsin endişe ediyorsan🥲 ama idrar keseni iyice boşalttığına emin ol
Nidalii Sema5844 evet benimde geceden beri adet ağrım çok fazla sancı belirtilerimi acaba.🥴 37+4 um bu arada.
Menese minigim1669 yok sezeryan yaptım suyum geldi 2 cm de açılma vardı baktılar ama dönmemişti o yüzden spinal anestezi ile sezeryan oldum
bet9093 Sema5844 adet ağrısı gibi benim de çok oluyor bu sıralar 37+3teyim acaba yaklaştı mi merak ediyorum
iremm_1 Haftaya girdik nişanım geldi ama hala ne sancı var ne başka bişey ara ara adet sancım oluyo ama yalancı sancılar geçiyo kızımın pek gelesi yok gibi 😂🤭
Sema5844 bet9093 bende çok tedirginim biraz daha beklese iyi olurdu aslında kalcam ağrıyor midem bulanıyor falan