Doktorum nidicardı günde 4e çıkardı. Ama sanırım beni çok etkiledi. Nefes darlığı, halsizlik, uyku hali yaşıyorum 2 gündür. Sersem gibi oldum. 2 tane alırken de çok çarpıntı yapıyodu ama bu sefer tokatladı sanki. Siz kullananlarda nasıl etkiler yapıyor normal mi dersiniz bunlar?