Herkese iyi bayramlar kızlar birsey sormak istiyorum bebegin 2 hafta geriden gelemsi yani gelişim geriligi olmasi neyi ifade ediyor yani ne gibi risk bu boyle olunca ne oluyor?bilgisi olanlar paylaşabilirmi bu arada tüp bebek 20.hafta 18 haftalik denmişti ultrasona göre.ben fetal dna da yaptirmiştim 12.haftada her şey iyi denmişti