3-4 yaşına kadar park beşikte yatamaz. Yiğenim 1 yaşında ve artık yatmıyor çünkü dönme alanı yok kendilerini rahat hissetmiyorlar ama siz bilirsiniz tabi. Ben de kendi sallanan beşiklerden aldım yatak odası için ayriyetten de bebek odası yaptım orda da montessori yatak tercih ettim çünkü 1,5-2 yaşından sonra tek kişilik yataklarda daha rahat oluyorlar ☺️