Eymen60 Valla ilk beş ay kullandım ama sonra eşim korkuttu beni sen bunları sürüyorsun kimyasal bunlar deyip biraz araştırdım içerik önemli deniyor temiz olması açısından ben farmasinin bb kremini kullanıyordum genel olarak iyi içeriği falan ama yine de bıraktım kullanmayı cildim açıldı biraz daha iyi geldi kullanmamak