Merhabalar 20+5 gebeyim. Bugün kontrolümüz vardı ve doktorum bebek 1 hafta ileride gözüküyor uzun boylu olacak gibi 21+5 gözüküyor karın yapısıda aynı ve birazda suyun fazla gibi dedi. Riskli bir durum mu? Daha önce başına gelmiş olan var mı? Biraz kafama takıldı bilgisi olan paylaşabilir mi?🙏🏽 Teşekkürler şimdiden🌸