Kızlar benim kaç gündür kasılmam vardı dün baya çoğalmıştı artık ayakta dahi öyle bi kasılıyordu ki sanki vajina dan bişey çıkacak batıyordu bile dün doktora gittim nst de sancılarım çıktı ama açıklığım çok az vardı 1cm bile değil doktor beni başka büyük hastaneye sevk etmek istedi ikinci dopum olduğu için bu sancılar acılmayı hızlandırır diye bende gitmedim çünkü açıklık su gelmesi falan hiç bişey yok yarın 37hagtalık olcam ne yapsam nasıl hareket etsem kasılmalar hala devam ediyor