D vitaminim bitti. Bir haftadır kullanmıyorum ve bacaklarım çok ağrıyor, yorgun hissediyorum. Normalde ben 10 damla kullanıyordum ama kayınvalidemden aldım şimdi bu damlayı. O 3 damla kullanıyormuş. Aranızda kullanan var mı? Kaç damla kullanıyorsunuz Coledan-D’yi?