sekine1 Merhaba kızlar hazıran 17 ,18. Kahverengı lekelenme olmusdu sonra olmadı sımdı dun ve bugun yıne oldu ,dun iç çamaşırda gordum bugun ıse ıdrara gıderken sadece 7+4 deyım
battaniyemkareli sekine1 lütfen yerlesme kanamasıdır diyip doktora gitmemezlik yapmayın. bende de oldu progestan iğne ve fitil kullandım. fitile hala devam ediyorum. imkanınız varsa acile gidin, yarına bırakırsanız bayramdan dolayı çok yoğun olacaktır. hangi ildesiniz
sekine1 battaniyemkareli ben azerbaycanda yasıyorum doktorumla konusduö o basqa şehırde yasıyor ayın 30randevum var ona kadar telfonla takıb edıcek
battaniyemkareli sekine1 eğer ilaç kullanmayacaksanız muayene gününe kadar yatıp dinlenin. Rabbim şifa versin 🤲🏻
mila88 Kesinlikle doktora gidin aynı durum bende oldu tutunma vs dediler 1 haftasonra yine oldu sorun yok dediler herşey yolunda ertesi gün düşük yaptım 😞