Anonim01 sarmadın mı karnını yada korse kullanmadın mı hiç ? Ben cok faydasını görmüştüm. Hani doğumdan hemen sonra içinde bi boşluk hissi oluyo ya organların sallanıyo gibi hissediyosun ben o histen cok rahatsızlık duymustm kaynanam sağ olsun karnımı hafifce bi şalla sardı. Öyle sımsıkı sıktırmadı dikişlerime zarar vercek kadar yada bana nefes aldırmıycak kadar. Çok işe yaradı sonrasında dikişlerim iyileşince korse kullandm. Kilomda kalmadı göbeğimde