10 yıl önce kızımı sezeryan ile dünyaya getirmiştim, genel anestezi olmuştum kendime geldiğimde kızım yanımdaydı odada, bu hamileliğimde dr spinal anestezi ile sezeryan öneriyorum dedi ama tecrübe etmediğim ve düşündükçe kötü oluyorum. Deneyim eden var mı korkulacak bir şey mi ? Bebeğimi ilk görmek ayrı bi heyecan ama sanki keserlerken bastırırken hissedecekmişim gibi bir korku var 🥺