elif-17 32+2 gebeyim tansiyonum 13 14 15 lerde geziyor gunde 4 defa alfamet kullaniyorum idrarda protein sinirda cikti bir hafta hastane de gozetim altinda kaldim . Benim gibi olan var mi lutfen yardim edin benim gibi olupta sag salim dogum yapan var mi arkadaslar cok korkiyorum
elif-17 Cikar diye doktorum ilac verdi . Arada giruyorum 15 i dogal yollardan ne yiyerek dusurebilirim bi bilginiz var mi