bttkn ilk gebeliğimde üç tur kordon birde düğümle doğdu oğlum. Doktor bana söylemiyordu bile korkutmamak için ben ulturasonda kendim farledip sordum ohoo sen daha yeni mi gördün iki haftadır öyle demişti çok korktum ama korkulacak birşey değil çünkü o kaygan sıvı onları koruyor ve boğulması çok düşük ihtimal ben böyle 6 hafta geçirdim doğdugunda bana gösterdiler bir adet düğüm atmış üç kere de boynuna dolanmış ama hiçbir sıkıntı yoktu kaygan bir yapı zaten ve yumuşak