Hamilelikte bartholin kisti olan varmı
Vajinamda ceviz büyüklüğünde bir kis oluştu apse şeklinde çok acı veriyordu dr gittim anyibiyotik verdi kullanınca patladı ve geçti fakat bu sefer aradan bir ay bile geçmeden yine çıktı bugün doktorm onun sürekli tekrarlıyacagını söyledi.küçük bir operasyonla temizleyelim dedi en azından 2 3 sene tekrar etmezmş ama orayı kesip dikiş felan inan ne yapcamı bilmiyorm 29 haftalk hamileyim erken dogumı tetikler mi kontrol altına alacak yaptırsam mı benim gibi bu durumu yaşayan varmı