Ben yaptırdım ve gebelik şekerimin olduğu anlaşıldı şimdi günde 7 kez takip yapıyorum en ufak bişey yesem şeker hastası gibi şekerim fırlıyor dikkat etmem gerekiyor diyetisyenim liste verdi ve endokrin takip etmeye başladı eğer yaptırmasaydım düzensiz ve fazla beslenmeye devam edip şekermin yüksek olmasını farketmeyecektim ve dikkat etmeyecektim bebeğim zarar görecekti kesinlikle yapın 2 dilim baklava ya eşdeğer normal zamanda da yiyoruz sonuçta riske atmayalım lütfen 🙏