Rumeysa-koyuncu68 Kızlar 10+4 haftalık hamileyim hafif koyu renkli kanamam oldu ikinci gebeliğim kızımda böyle birşey yaşamadım korktum açıkcası sizce normal mi yoksa korkmalimiyim
Esrafatih01 Rumeysa-koyuncu68 düşük riski olma olasiligi yüksek acile gidin. Önlem amaçlı progestan baslatir
NewMom__ Rumeysa-koyuncu68 acile gidin hemen düşük vs diye adlandırmak doğru değil. Çok kişi var gebeliğinde bunu yaşayan
1122esraesila Benim de 14. Haftadayım 3 gün önce kanamam oldu 3 gündür kahverengi leke şeklinde geliyor progestan verdi kullanıyorum ama hala devam ediyor
Hshfhfnn Canım benim bende öyle olmuştu sonra hastaneye gitimde kalbinin atmadığını söyledi 10haftalikti kürtaj oldum yine sen bı hastaneye git insalah bişey olmaz
ireemc Rumeysa-koyuncu68 korkmayın ama ihmal de etmeyin. kanama oldukça doktorunuza gidin veya muayene olduysanız sorun görmediyse yine de kanama oldukça arayıp bilgi verin belki çağırır bilgisi olsun. bol sıvı tüketin ve mümkün olduğunca ayakta durmayın. 22 haftalığım bende kanamalı hamilelik geçiriyorum doktorum bir sorun görmedi ama yemek yapmak yemek dışında biraz ayakta kalsam tekrar kanama oluyor dinlenince geçiyor
Rumeysa-koyuncu68 Teşekkür ederim hepinize çok sağolun şuanda ben kendi evimde değilim kaynanamın evindeyim köyde oda bişey olmaz normaldir dedi yarın büyük ihtimal acile giderim en azından içim rahat eder