betulbalik Yareneylul benimde o haftalarda başladı yaklaşık 1 ay sürdü sonra durdu hiç çözümü yok maalesef ne yaptıysam düzelmedi kendi düzelmek isteyince düzeldi… yürüyüşüm bile değişmişti
Nrslcn Yareneylul 20. Haftalarımda bana da olmuştu 2 hafta falan sürdü yürümekte zorluk çekiyordum sonra hamile yastığı önerdi bı arkadasim kullanmaya başladıktan sonra ne ağrı kaldı ne bişi
Muhkub60 Benmde 3 gündr sol bel ağrısı var dün parol içtim bugün direniyorum geçmiyor sinirim bozuldu yatarken daha çok ağrıyor 25 haftalk. Önceki haftalarda, da olurdu ama uzun sürdü bu sefer
Mervee_gezici @Yareneylul benimde 20 haftalık ve bel ağrım benimde aynı ama doktorum bu durumun normal olduğunu söyledi
Muhkub60 Yareneylul aynen bnde acile gitmemek için zor tutuyorum kndimi zira 2 ayde devamlı biyerim ağrıyor ve acile gidelim demekten utanıyorum artik. Tek sıkıntı bayram hastası doktorum olsaydı direk ona muayne ye giderdim. Bnm kalçaya bacağa da vuruyo yakaşan adet dönmindemsin? Bnm geçen ayda böyle oldu ama şiddetini hatırlamıyorum işte. Ayın 1 i adet döngüm umarim ondan dır.
Yareneylul Muhkub60 yok adet dönemim değil canım sürekli magnezyum eksikliğinden kasık ağrılarım oluyordu benim ama bel ağrım hiç olmadı senin magnezyum eksikliği olablr mi acaba magnezyum alıyormsn canım
Muhkub60 Bide daha önce 20 haftalıkken de çok belim ağrıyo diye acile gittim gebelik te bel ağrısı olablir bi yük taşıyorsun önünde sonuçta dedi. Ama 10 gün önce polikilnkte başka bi doktora kasık agrım hiç geçmiyo diyince kasık ağrır belin ağrımaması lâzım dedi. Valla neye inancaz bilmiyorum
Muhkub60 Yareneylul alıyorum 17 . Hafta’da n beri. Kasık ağrım başldı almaya başladım. Hatta 20 de acile gittiğimde günde ikiye çıkarsam olurmu dedim tamm iki kullan dedi. Ama fayda etmiyor kapsül olanı içiyorum magosit. Belki de değştrmm lâzım markasını
Yareneylul Muhkub60 benm doktorum ekstra olarak muz yoğurt peynir süt tüket dedi bir günlük soda iyi geldi biraz ama bi anda tutumu çok kötü oluyor
Muhkub60 Zumra_elif61 yok cnm belim önceden ağrımıyodu böyle fıtık varsa da ben bilmiyorum boyunda var ama bel den emar girmedim hiç. kalça da bâzen siyatik ağrım olurdu kansızlktan dediler ilaç alınca düzelmişti şimdi demir ilâcı zaten aylardr alıyorum ama bi kan baktrrcm ben vitamin demir felan. Bide iki tane sipinal sezeryn var onlar mı etkiledi diye düşünüyorum.
Zumra_elif61 Muhkub60 olabilir tatlım benim fıtoğım vardı kg aldıkça coşuyor belim Allah yardımcımız olsun 🙏🏻🙏🏻♥️
Zehrabal1 Ben 16 haftalık hamileyim ve bu sağ bel ağrısını 10 haftalıktan beri çekiyorum . Bazen o kadar kötü oluyor ki kalcamdan bacağıma iniyor ve bildiğin ayağım üstüne basamiyorum , oturamiyorum . Her gece eşime masaj yaptırıyorum ama geçmiyor